ערן שוורצברד

שף קונדיטור

התמחות

אחד המובילים בישראל בתחום הקולינריה, מעניק ייעוץ למסעדות, מלמד סמינרים קולינריים ועוסק בפיתוח מוצרים חדשים. בבעלותו חברת קייטרינג בוטיק.

כמה מילים

דרכו המקצועית של השף שוורצברד כמומחה לקונדיטוריה החלה לפני למעלה מ-20 שנה עם השפים הנודעים ביותר בישראל.
הוא עבד במסעדת לבנה, במסעדת תפוח הזהב ובמסעדת תפוח בגן שניהל השף ישראל אהרוני. בהמשך הוא הפך לקונדיטור במסעדת רושפלד בהנהלת השף ג'ונתן רושפלד.
השף שוורצברד הרחיב את הרפרטואר שלו על ידי לימודים בבתי ספר מובילים בתחום הקולינריה גורמה באירופה, שם רכש את הדיוק, המקצועיות והייחודיות המאפיינים את יצירתו.

לאורך הקריירה שלו, השף שוורצברד למד ברציפות בבתי ספר קולינריים מובילים באירופה במטרה להרחיב את הידע והמומחיות שלו. בין היתר השתתף במוסדות הבאים:
לנווטה, פריז - חניכה מתמשכת.
פברי איטליה - איטלקו ג'לטו - התמחות בגלידה איטלקית.
Unifine Doheler, בלגיה - קורס שוקולטייר.
פרנדי, פריז - חניכות מתמשכת. למד תחת אדון הקינוח פייר הרמה.
גורמה ואלרהונה, פריז - חניכות מתמשכת.

מונע על ידי מחויבות למקוריות ויצירתיות, השף שוורצברד מנצל כל הזדמנות להוסיף לרפרטואר שלו בתחום השוקולד והגלידה. המאפים שלו הם עדות לחדשנותו המתמשכת.
בשנת 2003 פתח השף שוורצברד את בוטיק האפייה והקונדיטוריה של ארנו. ארנו הציע עוגות שהיו יצירות אמנות אמיתיות - הן היו מדויקות ללא דופי, מרשימות וטעימות להפליא.
כיום השף שוורצברד הוא יועץ למסעדות גורמה וקונדיטוריות בארץ ובעולם. הוא מתמחה בעיצוב תפריטי מדבר המותאמים אישית לכל עסק. בנוסף הוא מנהל חנות קייטרינג בוטיק קטנה ואיכותית המייצרת בעיקר קינוחים לתפקודים פרטיים ועסקיים.

הקורסים של צ'ארלס:

עוגות גבינה

מאפי בוקר